  • 1. Data: 2002-05-28 12:26:33
    Temat: Czy mogę kupic radiomagnetofon jako wyposażenie biura?
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    Witam moje pytanie to:
    Czy mogę kupić radiomagnetofon jako wyposażenie biura?
    Co prawda nie jest to związane z uzyskaniem przychodu ale
    przecież jest niezbędne. Oczywiście VAT też odliczę.
    Z góry dziękuje za odpowiedź.,
    Jacek.

  • 2. Data: 2002-05-28 13:49:15
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

  • 3. Data: 2002-05-28 13:59:33
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

  • 4. Data: 2002-05-28 14:13:47
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    > sygnałów alarmowych oc)

    Pytał poważnie, przecież prawie w każdej firmie jest radio?
    Jeszcze raz będę wdzięczny za przeciwskazania lub porady,
    Jacek.

  • 5. Data: 2002-05-28 15:45:52
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Czy mogę kupić radiomagnetofon jako wyposażenie biura?
    >Co prawda nie jest to związane z uzyskaniem przychodu ale
    >przecież jest niezbędne. Oczywiście VAT też odliczę.

    IMHO mozesz. Tylko nie zapomnij oplacic abonamentu RTV :]
    Bo firma musi placic taki od kazdego odbiornika.

    januszek

  • 6. Data: 2002-05-28 21:42:35
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 May 2002, Jacek wrote:
    [...]
    >+ Pytał poważnie, przecież prawie w każdej firmie jest radio?

    Co nie znaczy, że zostało zaliczone w KUP :)
    Prawdę mówiąc to zdania nie mam - takie "radio biznes"
    (I PR) zapodaje dane aktualniejsze niż prasa...

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (radio "osobiste" :))

  • 7. Data: 2002-05-29 15:00:44
    Od: "DarekS" <d...@p...onet.pl>

    "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in message

    > IMHO mozesz. Tylko nie zapomnij oplacic abonamentu RTV :]
    > Bo firma musi placic taki od kazdego odbiornika.
    >
    > januszek

    A jak nie daj Boże słucha muzyki z tego radiomagnetofonu jeszcze ktoś obcy -
    klient, petent itp. to jeszcze może być poczytane jako odtwarzanie publiczne
    i trzeba będzie składkę do ZAiKS płacić :-))
    Darek