  • 1. Data: 2002-02-16 16:51:30
    Temat: Czy mogę zastosować stawkę 0% VAT?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Jest sobie czasopismo wymienione w odpowiednim rozporządzeniu ministra w sprawie
    zerowej stawki vat.
    Ja (DG, płatnik vat) wykonuję dla tego pisma usługę w postaci składu i
    przygotowania do druku. Jaką stawkę vat mam zastosować na fakturze za moją
    usługę?
    T.

  • 2. Data: 2002-02-16 17:19:29
    Temat: Re: Czy mogę zastosować stawkę 0% VAT?
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

> [...]
    > Ja (DG, płatnik vat) wykonuję dla tego pisma usługę w postaci składu i
    > przygotowania do druku. Jaką stawkę vat mam zastosować na fakturze za moją

    Niestety 22%. Ja płacę za skład i druk mojego pisma właśnie taką stawkę,
    choć w myśl numeru SWW, sprzedaż czasopisma podlega stawce zerowej.

  • 3. Data: 2002-02-16 17:21:49
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a4m2mi$14l$1@news.tpi.pl...
> [...]
    składu i
    > przygotowania do druku. Jaką stawkę vat mam zastosować na
    22%. Tak wynika z ustawy.
    WSm