  • 1. Data: 2002-02-16 09:52:26
    Temat: nowa dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Arturtwardy" <a...@w...pl>

    Mam pytanie czy to prawda że jak zarajestruje firme jako bezrobotny,to
    dostane od panstwa 5000 na rozwiniecie tej dzialalnosci?.Jezeli tak to jaka
    to ma byc firma i jakie sa warunki .

    z gory dziekuje

    z powazaniem ARTUR27

  • 2. Data: 2002-02-16 10:31:36
    Temat: Re: nowa dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Yeene" <y...@p...onet.pl>

    Wiem, że możesz sie starać w UP o kredyt na rozpoczęcie działaności gosp. w
    moim mieście jest to 20 tyś. zł duzo nie dużo ale zawsze. Info jest na
    stronach www Urzędów Pracy.

    --
    y...@p...onet.pl