  • 1. Data: 2002-02-15 20:39:50
    Temat: reklama
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Witam wszystkich

    Mam pytanko :

    Dalem ogloszenie w prasie. Jest to reklama publiczna - to nie ulega
    watpliwosci.

    Dostalem kilka odpowiedzi na moja reklame z prosba o przeslanie folderow
    reklamowych, oraz dodatkowych informacji. Czy koszty wyslanych folderow
    reklamowych (tylko do kilku osob ktore odpowiedzialy na moja reklame) sa
    kosztami limitowanymi 0,25 % przychodu, czy tez jest to reklama publiczna.
    Opowiedzialy mi 4 osoby i tylko do nich wyslalem foldery.

    Pozdrawiam
    Kiciek

  • 2. Data: 2002-02-15 20:56:29
    Temat: Re: reklama
    Od: "alug" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kiciek" napisał w wiadomości :
> [...]
    > kosztami limitowanymi 0,25 % przychodu, czy tez jest to reklama publiczna.
    > Opowiedzialy mi 4 osoby i tylko do nich wyslalem foldery.

    Uprzejmy pan z okienka VATu w moim US-ie twierdzi, ze zakup folderow (ktore
    np leza w sklepie/firmie) to koszt limitowany. Tak wiec uwazam, ze w tym
    przypadku - bedzie podobnie, tzn. koszt wyslanych folderow bedzie to koszt
    limitowany.

    pozdrawiam
    alug

  • 3. Data: 2002-02-15 23:45:53
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

> [...]
    > przypadku - bedzie podobnie, tzn. koszt wyslanych folderow bedzie to koszt

    Dzieki. Tylko czy pan w okienku z VATem aby zan sie na dochodowce ?
    Pan z okienka mowi ze jest limitowana- czemu ta reklama jest limitowana
    skoro foldery lezy w sklepie/firmie i kazdy ma do nich dostep (zakladam ze
    do fiemy mozna wejsc "z ulicy") ??? Tu bym sie nie zgodzil.

    Ja natoamist wyslalem foldery do konkretnych osob co sprawia ze przyslowiowy
    Kowalski nie moze przeczytac mojego folderu. Nie sa one udestepnione
    publicznie. Mam je w domu. Boje sie czy aby to ze wyslalem te foldery to
    scislego grona odbiorcow nie podpadnie pod reklame niepubliczna i bedzie
    limicik :-(
    Tak czy owak dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam serdecznie !!!

  • 4. Data: 2002-02-16 00:49:37
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >publicznie. Mam je w domu. Boje sie czy aby to ze wyslalem te foldery to
    >scislego grona odbiorcow nie podpadnie pod reklame niepubliczna i bedzie

    A tak się spytam - skąd pan w okienku wie, że foldery zostały
    wysłane, a nie wyłożone w miejscu publicznym ?

    pozdr.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl