  • 1. Data: 2005-04-27 17:32:15
    Temat: Czy można jednym zbiorczym DW...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    ...zaksięgować składki właściciela DG na Fundusz Pracy za cały rok?
    Zapomniałem o tym jakoś i chciałbym doksięgować do grudnia zbiorczo.
    Pilne. :)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-04-27 18:30:07
    Temat: Re: Czy można jednym zbiorczym DW...
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 17:32:15 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > ...zaksięgować składki właściciela DG na Fundusz Pracy za cały rok?
    > Zapomniałem o tym jakoś i chciałbym doksięgować do grudnia zbiorczo.
    > Pilne. :)

    Nie spotkałem się z przepisem zabraniającym - ale ... nie DW a ZESTAWIENIEM
    dowodów wpłat. Przypadki wystawiania DW są wymienione w Rozporządzeniu w
    sprawie PKPIR - i nie matm nic o składkach na FP.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-04-27 19:03:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@o...pl> napisal(a):

    > Nie spotkałem się z przepisem zabraniającym - ale ... nie DW a ZESTAWIENIEM
    > dowodów wpłat. Przypadki wystawiania DW są wymienione w Rozporządzeniu w
    > sprawie PKPIR - i nie matm nic o składkach na FP.

    No dobra, a na podstawie jakiego dowodu księgowego zaksięgujesz w KPiR
    różnice kursowe dla kosztów? Bo ja to wszystko waliłem za pomocą dowodów
    wewnętrznych, ale natchnąłeś mnie do wgłębienia się w rozporządzenie i
    teraz to już nie znajduję tam nic, czym takie różnice kursowe można
    byłoby zaksięgować. Jeszcze stratę z tytułu różnic można podciągnąć pod
    jakieś opłaty, czy cholera wie co, natomiast przychodu wynikającego z
    różnic kursowych - żadną miarą.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-04-28 06:03:12
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 19:03:40 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

> [...]
    > byłoby zaksięgować. Jeszcze stratę z tytułu różnic można podciągnąć pod
    > jakieś opłaty, czy cholera wie co, natomiast przychodu wynikającego z

    no - to jest niedopatrzenie MF - nie jedno tylko :))
    Ja różnice kursowe też zapisuję na podstawie DW.Nie mam innego pomysłu.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2005-05-06 02:29:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Apr 2005, Samotnik wrote:

> [...]
    >+
    >+ No dobra, a na podstawie jakiego dowodu księgowego zaksięgujesz w KPiR

    Hm... a na podstawie bankowych dowodów wpłat (par. 13.3 rozporządzenia)
    by się nie dało ? Jakby co to tylko pytam :) !

    >+ jakieś opłaty, czy cholera wie co, natomiast przychodu wynikającego z
    >+ różnic kursowych - żadną miarą.

    Przecież ograniczenia wystawiania DW ujęte w par. 14 dotyczą tylko
    *wydatków* - gdzie widzisz przepis ograniczający inwencję twórczą ;)
    w zakresie *przychodów* ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2005-05-06 10:29:31
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 6 May 2005 04:29:20 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > w par. 14 dotyczą tylko
    > *wydatków* - gdzie widzisz przepis ograniczający inwencję twórczą ;)
    > w zakresie *przychodów* ?

    Różnice kursowe rzadko są ( przynajmniej u mnie ) przychodem.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2005-05-07 11:48:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 May 2005, Mieczysław wrote:

    >+ Różnice kursowe rzadko są ( przynajmniej u mnie ) przychodem.

    Ćwiek jest dobry.... ale odkładam "na później" :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)