  • 1. Data: 2005-04-27 12:40:18
    Temat: Wzór przelewu do US z tytułu niedopłaty (różnicy)
    Od: "Urszula " <u...@N...gazeta.pl>

    Dokładnie chodzi mi o poz. "tytułem" : wpisuję np. PIT-37/2005 NIP i dalej
    nie wiem. W przypadku zwrotu sprawa jest prosta, bo chodzi o nadpłatę. A co
    mam wpisać, gdy mam do zapłaty. Niedopłata za podatek dochodowy za 2004 rok?

  • 2. Data: 2005-04-27 13:23:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Urszula wrote:

> [...]
    > dalej nie wiem. W przypadku zwrotu sprawa jest prosta, bo chodzi o
    > nadpłatę. A co mam wpisać, gdy mam do zapłaty. Niedopłata za podatek

    Do wpłat podatków są specjalne druki inne od zwykłych. Tam nie ma
    rubryki "tytułem"

  • 3. Data: 2005-04-27 13:59:48
    Od: "Urszula " <u...@g...pl>

    A skąd te druki mam wziąć?

  • 4. Data: 2005-04-27 14:19:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Urszula wrote:

    > A skąd te druki mam wziąć?

    W Lublinie widziałem na pocztach i w Urzędzie Skarbowym

  • 5. Data: 2005-04-27 14:41:12
    Od: "Urszula " <u...@g...pl>

    A ja myślałam, że standardowy druk bankowy polecenie przelewu wystarczy. Za
    ten podatek zamierzam zapłacić przy okienku bankowym. Nie na poczcie i nie w
    US, bo tam mam za daleko i za długie kolejki.

  • 6. Data: 2005-04-27 14:57:17
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Urszula " <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > ten podatek zamierzam zapłacić przy okienku bankowym. Nie na poczcie i nie
    > US, bo tam mam za daleko i za długie kolejki.

    zaplac gdzie chcesz ale na specjalnym blankiecie, który dostepny jest takze
    w banku

    Magdi

  • 7. Data: 2005-04-27 15:37:05
    Od: "Urszula " <u...@g...pl>

    Dzięki. Właśnie wróciłam z banku i dali mi specjalne druki na dokonanie
    wpłaty do US. Jeszcze w ub.r. przelew można było zrealizować na
    standardowych. Teraz już wszystko wiadomo. Pozdrawiam :)

  • 8. Data: 2005-04-28 00:10:35
    Od: "qaz" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Urszula " <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki. Właśnie wróciłam z banku i dali mi specjalne druki na dokonanie
    > wpłaty do US. Jeszcze w ub.r. przelew można było zrealizować na
    > standardowych. Teraz już wszystko wiadomo. Pozdrawiam :)
    ---------------
    a co sie zmienilo, bo zamierzam przelac piniadze przez bank internetowy.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-04-28 00:45:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    qaz wrote:

    > a co sie zmienilo, bo zamierzam przelac piniadze przez bank internetowy.
    > Pozdrawiam

    druczki się zmieniły.
    Banki internetowe też mają oddzielne opcje na to.
    A jak nie mają to nie przelejesz.