  • 1. Data: 2005-04-27 12:33:39
    Temat: Podatek zero a składka zdrowotna
    Od: "Ula" <u...@g...pl>

    Składka na ubezpieczenie zdrowotne przekracza podatek, który wyniósł zero.
    Czy w tym wypadku nie odliczam jej od podatku a w poz. "składka" wpisuję
    zero, pomimo że w PIT-cie 11 mam 82,23 zł?

  • 2. Data: 2005-04-28 10:59:47
    Temat: Re: Podatek zero a składka zdrowotna
    Od: "MB>77" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ula" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Składka na ubezpieczenie zdrowotne przekracza podatek, który wyniósł zero.
    > Czy w tym wypadku nie odliczam jej od podatku a w poz. "składka" wpisuję
    > zero, pomimo że w PIT-cie 11 mam 82,23 zł?
    Dokładnie tak, bo odliczenie składki zdrowotnej należy ograniczyć do
    wysokości podatku. Jezeli podatek = zero, to odliczenie składki zdrowotnej
    jest rownież = zero.