  • 1. Data: 2002-08-21 00:40:34
    Temat: Czy mozna odliczac ubezp. zdr. jesli podstawa jest minimalna?
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    Witam.
    Niby Ubezpieczenie Zdrowotne odlicza sie od podatku, a w PIT-5 J.2 p. 1
    wyczytalem drobnym druczkiem, ze "Odliczenie nie dotyczy skladek, których
    podstawę wymiaru składki stanowi dochód (przychód) wolny od podatku
    dochodowego".
    Czy to znaczy, ze jesli w deklaracji ZUS-u mam minimalna podstawe 1293,32 to
    nie moge odliczyc UZ?
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-08-21 06:11:27
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof J" <k...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dochodowego".
    > Czy to znaczy, ze jesli w deklaracji ZUS-u mam minimalna podstawe 1293,32
    Podstawa płacenia składek ZUS nie tu nic do rzeczy.
    Jolka