  • 1. Data: 2002-08-20 17:50:52
    Temat: Kasa fiskalna 1 czy 2 przeglady w roku?
    Od: "Roman Ekiert" <r...@p...onet.pl>

    Pytanie właściwie zawarte w temacie. Czy już (i od kiedy?) weszły przepisy,
    że tylko raz w roku? Pozdrawiam, Romek.

  • 2. Data: 2002-08-20 19:20:10
    Temat: Re: Kasa fiskalna 1 czy 2 przeglady w roku?
    Od: "Krzysztof Kowaluk" <c...@p...pl>

    Witam.
    Przepis stanowi ze kasa musi miec wazny przeglad co 6 miesiecy i obowiazkiem
    podatnika jest pilnowanie terminu przegladu

    Pozdrawiam
    Krzysztof Kowaluk

  • 3. Data: 2002-08-20 19:21:18
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowaluk" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Przepis stanowi ze kasa musi miec wazny przeglad co 6 miesiecy i
    obowiazkiem
    > podatnika

    U mnie jest to obowiazkiem serwisu :-)

    > jest pilnowanie terminu przegladu

    Ale ja tez podobnie jak Roman wychwycilem informacje prasowa, ze bedzie (lub
    juz byla) zmiana, ktora ograniczy obowiazek przegladu do jednego co 12
    miesiecy.

    Karol

  • 4. Data: 2002-08-20 19:26:10
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Roman Ekiert <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Pytanie właściwie zawarte w temacie. Czy już (i od kiedy?) weszły
    przepisy,
    > że tylko raz w roku? Pozdrawiam, Romek.

    Od 17 lipca

    www.rp.pl/prawo/doc/fis0722.html

    par5 p.6

    Pozdrowienia

    Mariusz

  • 5. Data: 2002-08-23 13:39:21
    Od: t...@i...pl (Edna)

    par.5 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 04 lipca 2002 r. w sprawie warunków
    i kryteriów ..... (Dz. U. Nr 108, poz. 948 z 17,07,2002 r. )
    "Podatnicy prowadzący ewidencję przy zastosowaniu kas rejestrujących, z
    zastrzeżeniem ust. 2, są obowiązani do: (...) wykonywania co 12 miesięcy
    obowiązkowego przeglądu technicznego kasy przez właściwy serwis"
    Edna

    Mam dla Ciebie propozycje... >>> http://link.interia.pl/f163d