  • 1. Data: 2003-02-04 22:06:41
    Temat: Czy można odliczyć kompa ?
    Od: "..::robo::.." <r...@p...com>

    Witam,

    Czy student prawa (zaocznie) może odliczyć sobie kompa - jako pomoc do nauki
    ?
    Czy osoba pracująca jako Przedstawiciel Handlowy - wykorzystująca komputer
    do szukania nowych firm w necie, też może sobie go odliczyć ?

    Będę wdzięczny za informację, bo bardzo mnie o to prosili moi znajomi

    Pzdr
    robo

  • 2. Data: 2003-02-07 08:26:48
    Temat: Re: Czy można odliczyć kompa ?
    Od: "Dariusz Buba" <d...@N...pl>

    > Czy student prawa (zaocznie) może odliczyć sobie kompa - jako pomoc do
    nauki
    Jezeli komp do nauki to nie mozna

    > Czy osoba pracująca jako Przedstawiciel Handlowy - wykorzystująca komputer
    > do szukania nowych firm w necie, też może sobie go odliczyć ?
    Jezeli ma umowe o prace i w przypadku kontroli znajdzie uzasadnienie, ze
    potrzebuje kompa do pracy na etat to tak Mysle, ze "wykorzystywanie kompa to
    szukania klientow" jest dobrym uzasadnieniem

    Darek