  • 1. Data: 2003-05-07 08:10:13
    Temat: Czy można płacić mniejszy ZUS np. o 50%?
    Od: "ak" <a...@g...pl>

    Witam, jeśli było to już omawiane to przepraszam za powtórkę. Jednak nic
    takiego w archiwalnych postach nie znalazłem.
    Trafiłem na allegro na takie ogłoszenie
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=12569256 w którym jest mowa o
    możliwości płacenia ZUSu w wysokości 50% czyli do zaoszczędzenia średnio
    300zł miesięcznie. Ponieważ nie jestem fanem tego typu aukcji (kupując
    takiego kota w worku często otrzymuje się bezwartościowy materiał a
    wyłudzacz się cieszy) to pozwalam sobie zapytać szanowną grupę o zdanie na
    ten temat.

    pozdrawiam, AK

  • 2. Data: 2003-05-07 10:18:17
    Temat: Re: Czy można płacić mniejszy ZUS np. o 50%?
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Tak, można i jest to legalne ale po co kupować instrukcje jak po lekturze
    ustaw samo wychodzi.

    Stasiek

  • 3. Data: 2003-05-07 13:42:54
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Tylko *Stasiek G.* <s...@p...onet.pl>
    w poście mógł wyklepać:
    > Tak, można i jest to legalne ale po co kupować instrukcje jak po
    > lekturze ustaw samo wychodzi.
    Tylko że czytanie większości polskich ustaw odbija się na zdrowiu
    psychicznym :)
    Łatwiej jest więc poszukać konkretnej pomocy .

  • 4. Data: 2003-05-07 19:56:58
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak, można i jest to legalne ale po co kupować instrukcje jak po lekturze
    > ustaw samo wychodzi.
    > Stasiek
    To może ktoś zdradzi ten sposób?bo jakos nie moge tego złapać.
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-05-07 20:15:57
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Wejdźcie na google i w grupach dyskusyjnych dajcie "zus za 180"
    Wszystko.
    To co tam napisane to prawda.
    Stasiek

  • 6. Data: 2003-05-08 07:12:03
    Od: "Jacek S." <i...@p...fm>

    Witam,
    jakoś nie mogę nic godnego uwagi znaleźć,
    może ktoś jednak podałby jakieś konkrety. Dzięki
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2003-05-08 07:31:01
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "ak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pozdrawiam, AK
    >
    > Z mojego doświadczenia Firma zaproponowała zatrudnienie na umowe zlecenie
    za 50,00 Odprowadza od tej kwoty wszystkie ubezpieczenia
    Ja płacę w swojej firmie tylko zdrowotne , bo mam prawo wybrać
    ubezpieczajęcego
    /swoją DG lub zleceniodawce/ ale musze sie ubezpieczyc dodatkowo w Firmie
    która
    mnie ubezpiecza/ III filar/
    Ja pominęłam narzucone ubezpieczenie Zatrudniła mnie koleżanka do
    Przekładania papierów
    za 50 ,00 Ja zatrudniłam ja do Umycia okien. Jesteśmy kwita.
    A III Filar płacę tam gdzie chcę

  • 8. Data: 2003-05-08 10:24:29
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    I o to właśnie w tym chodzi !

    Stasiek

  • 9. Data: 2003-05-08 10:42:22
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    ela <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Przekładania papierów
    > za 50 ,00 Ja zatrudniłam ja do Umycia okien. Jesteśmy kwita.

    Bzdura, niezależnie od kwoty zatrudnienia, składki muszą być odprowadzane od
    minimalnej krajowej ustalonej na poziomie 8000 pln brutto (chyba, że kwota
    zatrudnienia jest wyższa)

    al3ks

  • 10. Data: 2003-05-08 10:43:43
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    >minimalnej krajowej ustalonej na poziomie 8000 pln brutto (chyba, że kwota
    >zatrudnienia jest wyższa)

    sory, literówka - 800 pln brutto
    al3ks