    From: "ZS" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy można wliczyć zdrowotny w koszty co miesiąc?
    Date: Wed, 12 Sep 2007 12:26:56 +0200

    Prowadzę dzialalność już 3 lata, KPiR bez vat i nigdy wolnej kwoty nie
    przekroczyłem wiec podatku nie płaciłem. Zdrowotny też dopoiero w kwietniu
    rozliczałem 7,5% i dostawalem zwrot. Teraz zarobiłem 8tys i musze zapłacić
    podatek. Rozmawiałem z koleżanką księgową i powiedziała że już nie trzeba
    PIT--5 składać tylko wyliczony podatek przesłać (co znalazłem w necie i od
    tego roku nie trzeba). Powiedziała też że mogę co miesiąc zdrowotny wpisywać
    w KPiR (oczywiscie 7,5%). Czy tak jest? Kiedys chyba nie można było jak sie
    dowiadywałem. Czy to jest obligatoryjne czy moge jak wczesniej na konice
    roku przy picie?