eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mozna zaksiegowac fakture z tego miesiaca w przyszlym miesiacu ? › Czy mozna zaksiegowac fakture z tego miesiaca w przyszlym miesiacu ?
    From: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy mozna zaksiegowac fakture z tego miesiaca w przyszlym miesiacu ?
    Date: Thu, 30 Mar 2006 11:46:18 +0200

    Witam
    Czy moge zaksiegowac fakture z tego miesiaca (marzec) w przyszlym miesiacu
    (kwiecien) ? Z tego co wiem mozna tak zrobic, ale chcialbym sie upewnic.

    Pytanie moje dotyczy sytuacji, gdy np. otrzymam spozniona fakture za miesiac
    marzec juz po zlozeniu deklaracji VAT za ten miesiac. Czy musze skladac
    korekte deklaracji VAt za miesiac marzec, czy moge swobodnie zaksiegowac ja
    w miesiacu kwietniu i potraktowac jako koszt z miesiaca kwiecien ?

    Pytania moje dotycza tylko deklaracji VAT-7.

    Patryk