  • 11. Data: 2007-12-05 15:44:25
    Temat: Re: Czy muszę opłacać ZUS, jeśli nie pracuję ?
    Od: "Alex" <d...@p...onet.pl>

    > Jednak jesli chodzi o ubezpieczenie na wypadek leczenia
    > nowotworów, czy innych skomplikowanych kosztownych chorob lub zabiegow -
    > to ubezpieczneie w ZUS jest nei do przebicia. Placisz te marne 160 zlotych
    > miesiecznie, bo tak to dziala. I już.

    A dokładniej, to marne: 189,85zł

  • 12. Data: 2007-12-05 18:55:24
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Alex napisał:

    > A dokładniej, to marne: 189,85zł

    MArne coraz wiecej zlotych ;)

  • 13. Data: 2007-12-06 06:34:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Alex napisał(a):

    > A dokładniej, to marne: 189,85zł

    I potem odliczasz marne 163,48? :)

    --
    Wojciech Bancer

  • 14. Data: 2007-12-06 09:07:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Dec 2007, SDD wrote:

    > Nie chodzi tu oczywiscie u zwykla wizyte u
    > lekarza w przychodni, ktora kosztowac moze z 5 czy 10 zl,

    s/czy/razy/

    Sprawdzę, ale niemal na pewno jak ostatnio byłem w przychodzi
    widziałem tekst "osoby nieubezpieczone - 50 zł".
    Tak, za poradę lekarza "ogólnego".

    > ale o np. pobyt w szpitalu (kilkaset zl dziennie).

    Obawiam się że też Ci zero zeżarło. Przynajmniej jak chodzi o szpital
    specjalistyczny.

    > Najlepiej w Twojej sytuacji byloby zawrzec z jakims dobrym znajomym umowe
    > zlecenie na 100 zl miesiecznie. Jego to kosztowaloby efektywnie ok 23 zl/m-c

    I przez to mamy "dziurę budżetową" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2007-12-06 10:29:16
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > I potem odliczasz marne 163,48? :)

    Ale zeby odliczyc, trzeba miec od czego. Jesli - tak jak w tym
    przypoadku - zyski z DG bylby rowne ZERO to nie byloby od czego
    odliczac, bo nei bedzie podatkow...

  • 16. Data: 2007-12-06 15:43:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wojtek Malina wrote:

    > Ale zeby odliczyc, trzeba miec od czego. Jesli - tak jak w tym
    > przypoadku - zyski z DG bylby rowne ZERO to nie byloby od czego
    > odliczac, bo nei bedzie podatkow...

    A zysków ze sprzedaży papierów wartościowych nie rozlicza się w rocznym PIT?

    p. m.