1. Data: 2004-04-26 14:17:17
Temat:Czy musze placic podatek?
Od:"slavs" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W tamtym roku dostalem premie prywatyzacyjna. Niestety firma w ktorej
pracuje, nie wystwila mi zadnego "kwitu", ze takowe pieniadze dostalem.
Pieniadze zostaly przelne bezposrednio na konto bankowe z konta spolki-corki
(chociaz inwestor pochodzi z zagranicy). Jedynym potwierdzeniem otrzymania
tych pieniedzy, moze byc tylko wyciag bankowy (chociaz nie wiem czy to jest
aktualne, bo zmienilem bank).
I tu moje pytanie; czy musze od tej premii placic podatek?Jezeli tak to na
jakiej podstawie?Nie mam nawet zadnego zaswadczenia, ze takie pieniadze
dostalem!A co bedzie jak wezwie mnie US i spyta, na jakiej podstawie
wplacilem pieniadze?
Prosze o szybka odpowiedz, bo mnie czas nagli. Za kilka dni koniec
kwietnia:)

Z gory dziekuje za ew. odp
Pozdrawiam

Slawek