  • 1. Data: 2004-03-10 09:26:06
    Temat: Czy na L4 moge wystawić fakturę VAT
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Witam

    Czy mam prawo wystawić fakturę Vat gdy jestem chory ??

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2004-03-10 17:28:19
    Temat: Re: Czy na L4 moge wystawić fakturę VAT
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Nie, ale moze to zrobic Twój pracownik, nawet ten na umowe zlecenie

  • 3. Data: 2004-03-11 11:10:09
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Jezeli bede od 1 do ostatniego miesiąca na L4 to nie płacę składek na
    społeczne.
    a na zdrowotne też nie musze płacić ?

    2. Czytałem gdzieś ale nie wiem dokładnie gdzie i czy coś mi się nie
    pomyliło
    , że od umowy zlecenie >= niż najniższa płaca ( 824 teraz ) nie musze
    płacic składek
    na ubezpieczenie społeczne. ( ale moze sie coś mi pomyliło )

    Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.