  • 1. Data: 2004-03-10 10:47:52
    Temat: PIT 5 PIT5L????
    Od: "kamila " <k...@W...gazeta.pl>

    witam wszystkich
    co to za kociokwik z tymi PITami? prowadzę działalność (nauka jęz obcych),
    kpir. Jaki PIT mam teraz co miesiąc wypełniać? PIT5L czy po staremu PIT5, o
    ile jeszcze jest? pomóżcie.... z góry dzięki za dobre słowo.

  • 2. Data: 2004-03-10 12:14:58
    Temat: Re: PIT 5 PIT5L????
    Od: hagakure <h...@b...pl>

    Dnia 2004-03-10 11:47, Użytkownik kamila napisał:
> [...]
    > kpir. Jaki PIT mam teraz co miesiąc wypełniać? PIT5L czy po staremu PIT5, o
    > ile jeszcze jest? pomóżcie.... z góry dzięki za dobre słowo.

    PIT5L jest tylko dla tych, którzy do 20 stycznia zadeklarowali
    opodatkowanie dochodów z DG w 2004 roku liniową stawką 19%.

    pozdrawiam
    W.R.