  • 1. Data: 2008-07-14 14:42:24
    Temat: Czy nr konta karty kredytowej też zgłasza się w US?
    Od: "arek" <r...@a...pl>

    Wiem, że do US trzeba zgłaszać rachunki bankowe firmy, ale nie wiem, czy to
    dotyczy tylko ROR-ów, czy wszystkich rachunków w ogóle?

    Chodzi o to, że chcę wyrobić sobie w banku na firmę kartę kredytową. Bez
    ROR-u. Samą kartę. No ale do tej karty będzie rachunek spłat. Czy jego też
    trzeba zgłosić do US?

  • 2. Data: 2008-07-14 18:27:38
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    arek napisać:

    > Wiem, że do US trzeba zgłaszać rachunki bankowe firmy,

    BTW, czy sub-konto do rachunku głównego też trzeba zgłaszać?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2008-07-15 06:21:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 18:27:38 +0000, Myjk napisał(a):

    > BTW, czy sub-konto do rachunku głównego też trzeba zgłaszać?

    Wg mojego US tak
    Ciekawe jak to robią firmy przyjmujące tzw płatności masowe - oni maja
    przecież po kilkaset tysięcy kont ;)

  • 4. Data: 2008-07-15 08:54:44
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 15.07.2008 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał/a:
    > Ciekawe jak to robią firmy przyjmujące tzw płatności masowe - oni maja
    > przecież po kilkaset tysięcy kont ;)

    Ale wplaty z kont masowych z automatu trafiaja na konto glowne.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *