  • 11. Data: 2004-03-17 11:00:07
    Temat: Re: Czy numerować faktury.....?
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

    > Z jakiego przepisu wynika konieczność numeracji? Nie znalazłem tego w
    > rozporządzeniu nt. KPiR.
    > --
    > Samotnik

    Rozp MF z dnia 26 sierpnia 2003rr w sprawie prowadzenia podatkowej księgi
    przychodów i rozchodów.
    (wg. stanu prawnego na dzień 1.01.2004r.)
    (publikacja: Dz. U. z 2003r. nr 152, poz 1475)

  • 12. Data: 2004-03-17 11:26:39
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek co się przedstawia Gotfryd Smolik news napisał:
    > Bo jak rozumiem sprawa wyglada zupełnie inaczej, jeśli nalezy
    > ustalić czy dany wpis jest "oryginałem dokumentu". Opis nie
    > jest "oryginałem" a opisem właśnie :)

    dokładnie tak, ale podejrzewam, że znasz USy i wcale nie jest dla mnnie
    niemożliwym uznanie przez panienkę, że opis to element treści dokumentu, bo
    obowiązkowy, ale to już inna sprawa.
    P.