  • 1. Data: 2004-03-15 14:56:57
    Temat: Moja dzialalnosc to " usluga eksportowa za granica'" _CO Z VATEM po 1. maja?
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Moze ktos wie jak to bedzie wygladac po 1. maja bo mój ksiegowy nie ma
    pojecia.
    Aktualnie stawka jest zerowa

    PZDR

  • 2. Data: 2004-03-15 15:40:15
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W artykule <c34g7p$gvs$1@news.onet.pl> patek777 napisa?(a):
    > Moze ktos wie jak to bedzie wygladac po 1. maja bo mój ksiegowy nie ma
    > pojecia.
    > Aktualnie stawka jest zerowa

    Dosc skomplikowany temat, jesli sie nic nie zmienilo, to eksport uslug
    bedzie zwolniony z VATu, ale z prawem odliczania VATu od takich uslug.
    Ot, taki potworek prawno-podatkowy, zeby ludziom nie bylo za latwo.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2004-03-15 16:36:48
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uzytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisal w
    wiadomosci news:c34iou$g2d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W artykule <c34g7p$gvs$1@news.onet.pl> patek777 napisa?(a):
    >
    > Dosc skomplikowany temat, jesli sie nic nie zmienilo, to eksport uslug
    > bedzie zwolniony z VATu, ale z prawem odliczania VATu od takich uslug.

    A z jakiego zapisu nowej ustawy tak wywnioskowales?