  • 1. Data: 2004-03-15 18:15:02
    Temat: Czy numerować faktury.....?
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Czy ktoś z was praktykuje takie coś, że po zakończeniu miesiąca na FV
    wpisuje nr pod ktorym znajduje się ona w rejestrze VAT i KPiR? odpowiednio
    zielonym i czerwonym długopisem?
    Agata

  • 2. Data: 2004-03-15 18:32:49
    Temat: Re: Czy numerować faktury.....?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Slonko napisał:

    > Czy ktoś z was praktykuje takie coś, że po zakończeniu miesiąca na FV
    > wpisuje nr pod ktorym znajduje się ona w rejestrze VAT i KPiR? odpowiednio
    > zielonym i czerwonym długopisem?

    Ja numeruję dokumenty (wszystkie) wg. pozycji w księdze.
    Robie to niebieskim długopisem. ;-)
    Numerow rejestru VAT nie wisuję, bo nie ma takiego obowiązku. Ani na
    zielono, ani na czerwono, ani na zółto. Ale wiem że niektórzy to robią.
    Dla mnie - strata czasu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-15 19:01:18
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > Ja numeruję dokumenty (wszystkie) wg. pozycji w księdze.
    > Robie to niebieskim długopisem. ;-)

    a ja czasami niebieskim, a czasami czarnym ;-)
    reszta tak jak Maddy ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2004-03-16 06:54:03
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek co się przedstawia hADeSik napisał:
    > a ja czasami niebieskim, a czasami czarnym ;-)
    > reszta tak jak Maddy ;-)

    z czarny możesz mieć kłopot, niektórzy traktują to jako kopię.
    P.

  • 5. Data: 2004-03-16 10:11:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Mar 2004, Slonko wrote:

    >+ Czy ktoś z was praktykuje takie coś, że po zakończeniu miesiąca na FV
    >+ wpisuje nr pod ktorym znajduje się ona w rejestrze VAT i KPiR? odpowiednio
    >+ zielonym i czerwonym długopisem?

    Numeruję.
    Tym samym długopisem :) co akurat jest pod ręką (z reguły niebieski).
    Oczywiście obowiązkowe są tylko wpisy wg numeracji KPiR.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-03-16 10:43:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, PK wrote:

> [...]
    >+ > reszta tak jak Maddy ;-)
    >+
    >+ z czarny możesz mieć kłopot, niektórzy traktują to jako kopię.

    <dywagacja>
    Jak ktoś się przytenteguje do faktu że na oryginale dokumentu
    zapisano nie numer (na przykład: 13) a kopię numeru (w podanym
    przykładzie: 13) innego dokumentu to... to nie wiem.
    <\dywagacja>

    ROTFLować czy gryźć ? :)

    BTW: do "niektórych" nie zalicza się GUS: dokument (znaczy: treść)
    oryginału SP-3 każą wypełnić na czarno :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-03-16 11:33:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W artykule <P...@A...porte
    zjan.zabrze.pl> Gotfryd Smolik news napisa?(a):

    > Numeruj?.
    > Tym samym d?ugopisem :) co akurat jest pod r?k? (z regu?y niebieski).
    > Oczywi?cie obowi?zkowe s? tylko wpisy wg numeracji KPiR.

    Z jakiego przepisu wynika konieczno?ae numeracji? Nie znalaz?em tego w
    rozporz?dzeniu nt. KPiR.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2004-03-16 13:26:36
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek co się przedstawia Gotfryd Smolik news napisał:
    > ROTFLować czy gryźć ? :)

    jedź na granicę w Kołbaskowie i sie podpisz czarnym a potem u^Wgryź.
    P.

  • 9. Data: 2004-03-16 15:16:23
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Gotfryd Smolik news -----###

> [...]
    > zapisano nie numer (na przykład: 13) a kopię numeru (w podanym
    > przykładzie: 13) innego dokumentu to... to nie wiem.

    a niech sobie okulary kupią bambusy jedne ;-)

  • 10. Data: 2004-03-16 22:06:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, PK wrote:

    >+ Człowiek co się przedstawia Gotfryd Smolik news napisał:
    >+ > ROTFLować czy gryźć ? :)
    >+
    >+ jedź na granicę w Kołbaskowie i sie podpisz czarnym a potem u^Wgryź.

    Ups.
    Ty piszesz o wypełnianiu "oryginalnych danych" i że niektórzy się
    czepiają. Nie wnikam, przyjęto.
    Ale chodzi o *opisanie* oryginału przez naniesienie "numeru
    katalogowego" i ten zapis NIE jest "oryginalną treścią dokumentu".
    Wręcz wypada o to zadbać żeby ktoś *nie* pomyślał że "ten numerek
    tu był" ! I ów opis (liczba) może być spokojnie traktowany jako
    "kopia".
    Inna sprawa iż eksponowałem brak różnicy między "oryginalnym numerem"
    a jego kopią :), ale z zaznaczeniem że nam *nie* chodziło o "oryginalną"
    *treść*.
    Bo jak rozumiem sprawa wyglada zupełnie inaczej, jeśli nalezy
    ustalić czy dany wpis jest "oryginałem dokumentu". Opis nie
    jest "oryginałem" a opisem właśnie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)