  • 1. Data: 2004-02-27 16:19:08
    Temat: Czy od cesji książeczki mieszkaniowej płaci się podatek?
    Od: "Pytanie" <p...@p...onet.pl>

    Moja siostra zakupiła mieszkanie,natomiast ja posiadam książeczkę
    mieszkaniową , która wyceniona jest na kwotę 10.500 (wraz z premią
    gwarancyjną). Czy w związku z cesją książeczki na rzecz mojej siostry, trzeba
    będzie zapłacić PCC-1. Czy jest to zwolnione od podatku?
    Dziękuję z góry za odpowiedź.

    Ewa

  • 2. Data: 2004-02-27 20:26:16
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    nie bedziesz musiala placic podatku, jedyna oplata to bodajze 50 PLN (rok
    temu tyle było :-)) wynikajaca z cesji na siostrę
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-28 09:48:28
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam.
    Obecnie oplata za przepisanie wynosi 70 zł - miesiac temu przepisywalem 3
    ksiązeczki

    pozdr
    Krzysztof Bajorek