  • 1. Data: 2004-02-27 16:28:09
    Temat: sprzedaz oprogramowania za granice
    Od: moli <m...@p...onet.pl>

    Chce sprzedac licencje na moj program zagranicznemu kontrahentowi.
    Prowadze DG ale nie jestem platnikiem VAT. W zwiazku z cala a sprawa mam
    nastepujace pytania:
    1. czy postepowanie w tym przypadku rozni sie od sprzedazy polskiemy
    nabywcy tzn. czy wystawiam wylacznie zwykly rachunek i zadnych innych
    papierkow?
    2. czy rachunek musze wyslac fizycznie za granice (nabywca jest firma
    wiec pewnie chcieliby sobie to wrzucic w koszty)? jesli tak to czy w
    jezyku polskim?
    3. czy beda problemy z przeslaniem pieniedzy z zagranicy na moj rachunek
    firomowy w banku? W gre wchodzi raczej spora kwota, czy bank powiadomi o
    tym moj US?

    Dziekuje z gory za odpowiedzi.