  • 1. Data: 2009-04-25 12:56:07
    Temat: Czy opony podnoszą wartość ŚT?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,

    Czy do samochodu który jest ŚT (ciężarówka - kombi z kratką) dokupione opony
    (drugi komplet zimowe/letnie) powiększają wartość początkową i trzeba o ich
    wartość powiększyć miesięczną kwotę amortyzacji, czy można jednorazowo
    wpuścić w koszty?
    Co jeśli samochód jest już zamortyzowany?
    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 2. Data: 2009-04-25 13:53:32
    Temat: Re: Czy opony podnoszą wartość ŚT?
    Od: "Latet" <x...@x...pl>

> [...]
    > wartość powiększyć miesięczną kwotę amortyzacji, czy można jednorazowo wpuścić

    IMHO: w koszty (o ile nie są to opony warte >3500 zł)

    > Co jeśli samochód jest już zamortyzowany?

    IMHO: To czy zamortyzowany czy nie, to chyba akurat niczego nie zmienia...

    latet

  • 3. Data: 2009-04-25 15:50:11
    Od: <s...@a...pl>

    > IMHO: w koszty (o ile nie są to opony warte >3500 zł)

    Wydaje mi się, że w przypadku opon nawet jeśli ich wartość byłaby wyższa, to też
    powinna iść w koszty. Opony to eksploatacja, jak olej, płyn w chłodnicy czy
    paliwo. Nie podnoszą wartości środka trwałego.