  • 1. Data: 2006-04-25 11:06:37
    Temat: Czy program komputerowy (licencję) można sprzedać na umowę cywilno-prawną.
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Czy napisany przez siebie program mogę firmie sprzedać na umowę
    cywilno-prawną ?
    barysza

  • 2. Data: 2006-04-25 13:16:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    barysza wrote:
    > Czy napisany przez siebie program mogę firmie sprzedać na umowę
    > cywilno-prawną ?
    > barysza

    tak,
    z tym, że jak zaczniesz sprzedawać go wszystkim to się US przyczepi, że
    prowadzisz DG.

  • 3. Data: 2006-04-26 12:41:03
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > tak,
    > z tym, że jak zaczniesz sprzedawać go wszystkim to się US przyczepi, że
    > prowadzisz DG.

    No właśnie jaki jest próg takiej "działalności". Ilość sprzedanych sztuk,
    dochód ? Czy jest jakaś oficjalna interpretacja ?

  • 4. Data: 2006-05-04 08:01:29
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Użytkownik "barysza" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie jaki jest próg takiej "działalności". Ilość sprzedanych sztuk,
    > dochód ? Czy jest jakaś oficjalna interpretacja ?

    Co prawda dotyczy to aukcji internetowych http://tinyurl.com/jpbzy i jest to
    interpretacja tylko jednego z US ale myślę że można przyjąć to za jakąś
    definicję:
    "Jeżeli jednak, sprzedaż rzeczy jest wykonywana w sposób ciągły i
    zorganizowany (zakup rzeczy do dalszej odsprzedaży), to sprzedawca ma
    obowiązek zarejestrowania działalności gospodarczej i opodatkowania
    przychodów z tego tytułu."

    Ale poszukaj raczej odpowiednich przepisów i interpretacji dot. "twórców"

    ZauraK