    From: Miloszek <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy przysługuje mi ryczałt, pomóżcie !
    Date: Thu, 28 Sep 2006 19:10:41 +0200

    Witam

    Szukałem w googlech jest tego az zaduzo i nie znalazlem informacji dla
    siebie.....czytalem Dz.U. 1998 nr 144 poz. 930 i wydaje mi sie ze
    wogole nie ma tam mojej dzialalnosci, ale nie wiem czy moze czegos nie
    doczytałem, lub jest uwzglednione gdzie inniej....

    Zglaszajac chec podjecia dzialalnosci gospodarczej wymienilem az 10
    roznych dziedzin, byc moze na poczatku bede podjmowal uslugi zaledwie
    z 2-3 z nich ?

    Czy ryczalt placi sie od kazdej formy dzialalnosci odzielnie ??
    Firma jest ogolnie komputerowa np. bede zajmowal sie:

    72.22.Z Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała
    72.10.Z Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego
    72.50.Z Konserwacja i naprawa maszyn biurowych, księgujących
    i sprzętu komputerowego

    Czy przysluguje mi ryczalt, a jezeli tak to w jakiej wysokosci i czy
    jednen czy od kazdej dzialalnosci oddzielny ?

    Jezeli jeden to OK, a jezeli oddzielny to czy w moim przypadku to
    wogole ma sens ?

    Pozdrawiam
    Miloszek