  • 1. Data: 2003-06-12 12:39:11
    Temat: Czy to jest prawo? TO JEST BEZPRAWIE.
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !!

    Jestem byłym właścicielem małej firmy budowlanej Konstal-bud ze
    Szczecina. Moją firmę zniszczył i okradł developer
    ze Szczecina o nazwie ATALANTA Sp. z o.o z ul. Konopnickiej32. Obecnie
    co drugi dzień przychodzi do mnie poczta
    polecona z Urzędu Skarbowego - wezwanie za wezwaniem. Wszyscy domagają
    się płatności ode mnie. Piszę pismo za pismem do Urzędu Skarbowego.
    Złodziej ATALANTA ze Szczecina śmieje się z polskiego prawa. Własnie
    dzisiaj w
    telewizji była mowa o całym systemie działania inwestorów złodziei.
    Czy w Polsce znalazł by się ktoś uczciwy mogący
    coś pomóc w tej sprawie. Pisząc do różnych instytucji w województwie
    i państwie , wszyscy unikają tego tematu.
    Poprzez system złodziejski w Polsce moja rodzina nie ma obecnie na
    chleb, utrzymanie mieszkania, naukę dzieci, a ja sam
    stałem się osobą bezrobotną bez zasiłku dla bezrobotnych. GDZIE TU
    SPRAWIEDLIWOŚĆ?
    Jak się patrzy na polskie prawo - to ręce opadają i żyć się nie
    chce w tym kraju. JEST TO KRAJ ZŁODZIEI.

    Z powazaniem:
    inz.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    SZCZECIN

  • 2. Data: 2003-06-12 22:31:46
    Temat: Re: Czy to jest prawo? TO JEST BEZPRAWIE.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Jun 2003, Robert Kubanek wrote:
    [...]
    >+ Jestem byłym właścicielem małej firmy budowlanej Konstal-bud ze
    >+ Szczecina. Moją firmę zniszczył i okradł developer [...]
    >+ Czy w Polsce znalazł by się ktoś uczciwy mogący
    >+ coś pomóc w tej sprawie.

    Rozejrzyj się na *.prawo. Może takich oszukanych jest więcej,
    w grupie jest większa szansa np. na nagłośnienie zdarzenia
    (w miediach, coby do polityków dotarło :>). No i problem
    raczej jest prawny a nie podatkowy (choć rozumiem że aktualnie
    US jest najbardziej dokuczliwy :()...

    [...]
    >+ GDZIE TU SPRAWIEDLIWOŚĆ?

    Prawo i sprawiedliwość czasami się mijają :(
    Ale... "nic nowego pod Słońcem". Tu:
    http://wiem.onet.pl/wiem/00d2b3.html
    jest charakterystyczna wzmianka o Sokratesie...
    BTW: jak nazywał się ów starożytny, skazany przez *demokratyczny*
    acz *bezprawny* wyrok ? Wyparowało mi, właśnie Sokratesa podejrze-
    wałem ale widać że nie on.
    Wiem, żadna pociecha :(, a mówiąc krótko: pewnie nikt z "podatkologów"
    nie jest w stanie pomóc :(

    >+ Jak się patrzy na polskie prawo - to ręce opadają i żyć się nie
    >+ chce w tym kraju. JEST TO KRAJ ZŁODZIEI.

    No comments. Wątpię czy ci się chce, ale możesz szukać (groups.googlem)
    hasła "Bismarck Bismarcka", znajdziesz w sąsiedzwie frazy "czy miał
    rację"...

    pozdrowienia, Gotfryd