    From: "Latet" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy tzw. "delegacja" moze byc KUP?
    Date: Wed, 6 Aug 2003 12:58:25 +0200

    Witam,

    Sam ak wprawdzie nie robię, (bo mam lepsze sposoby generowanie KUP :-)
    ale paru moich znajomych, ktorzy podobnie jak ja - zostali zmuszeni
    do przejscia z etatu na DG - generuje sobie koszty wypisując tzw.
    "delegacje",
    jak za czasów etatu. Ostrzegam ich ze przeginają, ale śmieją sie ze mnie,
    wiec chce sie tu dowiedzieć jak to naprawdę jest.

    Oni nie mają samochodow, wiec niby że jeżdżą pociągami.
    Ale nie jeżdzą naprawdę, nie mają żadnyc biletów, ani zadnych rachunkow
    z zadnych hoteli, ani nic. Po prostu sobie wypisuja na blankiecie
    "Rozliczenie delegacji" - gdzie byli, ile dni itp.... a potem to przepisują
    do KPiR.

    Wg mnie - z punktu widzenia ksiegowosci DG jest to samobojstwo.
    Ale oni bronią sie, mowiąc, że skoro pracują jako dzinniakarze
    i wystawiaja gazecie ogolnopolskiej faktury za artykuly traktujace
    o sprawach w roznych miastach, to maja prawo wypisywac sobie
    delegacje.

    No to jak to jest?

    Dzieki,

    latet