  • 1. Data: 2006-01-14 07:16:18
    Temat: Czy zaklad miał prawo sprzedać mieszkanie?
    Od: ariadna<k...@o...pl>

    W 2000 roku zakład (państwowy) w którym pracowałam sprzedał innej osobie (nie
    wiem czy nie bezprawnie) łokal w którym mieszkam i jestem zamieldowana na
    stałe.Wprawdzie miałam prawo pierwokupu lecz po prostu nie stać mnie było na to.
    Czy zaklad miał prawo sprzedać mieszkanie na tzw. wolnym rynku? Czy nie powinien
    go przekazać zasobom Gminy?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-14 10:06:27
    Temat: Re: Czy zaklad miał prawo sprzedać mieszkanie?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "ariadna" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stałe.Wprawdzie miałam prawo pierwokupu lecz po prostu nie stać mnie było

    Ale to nie problem właściciela mieszkania, prawda?

    > Czy zaklad miał prawo sprzedać mieszkanie na tzw. wolnym rynku?

    A czemu nie miałby prawa dysponować swoim majątkiem?