  • 1. Data: 2006-02-10 15:46:57
    Temat: DEKLARACJA VAT-7 PO NOWEMU
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Chodzi oczywiscie o zaookraglenie. Przejde do przykladu.

    Wg rejestru VAT
    sprzedaz podstawa - 56534,30
    VAT nalezny - 12437,55

    jaki VAT nalezny mam wpisac do deklaracji?

    12438 - bo zaokraglam z rejesru VAT

    Czy 12437 (22% z 56534 to 12437,48, w zaokragleniu 12437)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-02-10 19:47:43
    Temat: Re: DEKLARACJA VAT-7 PO NOWEMU
    Od: "Paweł Hałas" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    >jaki VAT nalezny mam wpisac do deklaracji?
    >
    >12438 - bo zaokraglam z rejesru VAT
    >
    >Czy 12437 (22% z 56534 to 12437,48, w zaokragleniu 12437)

    Witam...
    Proponuję wpisać wartość podatku należnego w kwocie: 12437.
    Dokonujemy w pierwszej kolejności obliczenia podstawy opodatkowania.
    Podstawę zaokrąglamy do pełnego złotego i dopiero po tej operacji obliczamy
    podatek należny.

    Pozdrawiam
    Paweł
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2006-02-10 20:18:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Adamski <a...@w...pl>
    w wiadomości <news:43ecb309$0$1459$f69f905@mamut2.aster.pl> wstukał:

> [...]

    > sprzedaz podstawa - 56534,30
    > VAT nalezny - 12437,55
    > jaki VAT nalezny mam wpisac do deklaracji?

    IMO tak. Wyliczanki w deklaracji zaczynają się od D.4

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]