  • 1. Data: 2006-02-10 11:39:23
    Temat: odliczenie Vat-u w następnym miesiącu
    Od: "zatra" <z...@w...pl>

    Wiem że do maja 2004 w ustawie o VAT był zapis, iż można go odliczyć w
    ....miesiącu zakupu lub następnym. Przeglądając forum spotkałem się z
    opinią, że zapis o miesiącu następnym został usunięty toteż mam mętlik w
    głowie. Jak to faktycznie jest obecnie w świetle aktualnych przepisów ? /
    nie chodzi o faktury medialne /
    pozdrawiam zatra

  • 2. Data: 2006-02-10 18:22:48
    Temat: Re: odliczenie Vat-u w następnym miesiącu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik zatra <z...@w...pl>
    w wiadomości <news:dshu2s$m2b$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    > głowie. Jak to faktycznie jest obecnie w świetle aktualnych przepisów ? /

    Art. 86 ust. 11. ustawy "VAT"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]