  • 1. Data: 2009-01-27 13:12:05
    Temat: DG - ABC
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Możecie podać jakieś zaufane linki, gdzie można dowiedzieć się podstaw
    prowadzenia firmy na zasadach ogólnych?
    Tylko proszę nie podawajcie mi linków na ustawy, wiem że to podstawa. Chodzi
    mi raczej o poradniki, wzory dokumentów, itp. Kiedyś była taka książka nie
    pamiętam już tytułu, było tam takie podstawowe abc prowadzenia małej
    księgowości i wzory dokumentów, np faktur ksiąg ewidencji. Jest coś takiego
    w necie?

    Mariusz

  • 2. Data: 2009-01-27 13:18:04
    Temat: Re: DG - ABC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MariuszM pisze:
> [...]
    > książka nie pamiętam już tytułu, było tam takie podstawowe abc
    > prowadzenia małej księgowości i wzory dokumentów, np faktur ksiąg

    ABC Small Businessu.

    > ewidencji. Jest coś takiego w necie?

    Można kupić w formie PDFu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-27 13:40:13
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > ABC Small Businessu.

    Właśnie o to mi chodziło, mam jakieś dwa egzemplarze, ale oba już mocno
    nieaktualne.
    Ktoś to aktualizuje?

    > Można kupić w formie PDFu.

    Stronek z podobnymi poradnikami nie ma w necie?

    pzdr.
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-01-27 13:44:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MariuszM pisze:

    > Właśnie o to mi chodziło, mam jakieś dwa egzemplarze, ale oba już mocno
    > nieaktualne.
    > Ktoś to aktualizuje?

    Wydają co roku w lutym, zaraz powinno być wydanie z 2009r.

    > Stronek z podobnymi poradnikami nie ma w necie?

    Stronek jest dużo. Tutaj masz pewność, że dostajesz aktualne dane, a
    ich autorzy nie pracują hobbystycznie za darmo.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-01-27 13:49:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-01-2009 o 14:44:36 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Wydają co roku w lutym, zaraz powinno być wydanie z 2009r.

    > Stronek jest dużo. Tutaj masz pewność, że dostajesz aktualne dane, a
    > ich autorzy nie pracują hobbystycznie za darmo.

    Książka niezła, ale w wydaniu które czytałem, z 2006 r., było trochę bugów
    (zapewne pozostałości z poprzednich lat, przepisy się zmieniają jak w kalejdoskopie)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-01-27 13:51:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > Książka niezła, ale w wydaniu które czytałem, z 2006 r., było trochę bugów
    > (zapewne pozostałości z poprzednich lat, przepisy się zmieniają jak w
    kalejdoskopie)

    Niewątpliwą zaletą jest to, że nowe wydanie jest co roku, a jeszcze w
    połowie roku jest suplement. Oczywiście można zawarte tam informacje
    znaleźć w internecie za darmo, jednakże jest to chyba jedyny tego typu
    poradnik, gdzie w jednym miejscu od A do Z opisane jest jak prowadzić
    księgowość prostej DG.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-01-27 14:32:02
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Stronek jest dużo. Tutaj masz pewność, że dostajesz aktualne dane, a
    > ich autorzy nie pracują hobbystycznie za darmo.

    Na przykład?
    Wiem, że jest dużo, ale czy jakieś polecacie, takie bardziej godne zaufania?

    pzdr.
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-01-27 14:42:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-01-2009 o 15:32:02 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Na przykład?
    > Wiem, że jest dużo, ale czy jakieś polecacie, takie bardziej godne zaufania?

    Szczerze to wszędzie roi się od bugów, w szczególności na portalach
    biorących swoje trzyliterowe nazwy od nazw podatków :-)
    Najlepiej poczytac ile wejdzie i pytać się tu na grupie
    albo jakimś innym kompetentnym forum.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 9. Data: 2009-01-27 15:24:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-27, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Szczerze to wszędzie roi się od bugów, w szczególności na portalach
    > biorących swoje trzyliterowe nazwy od nazw podatków :-)
    > Najlepiej poczytac ile wejdzie i pytać się tu na grupie
    > albo jakimś innym kompetentnym forum.

    Jeno nie prosić o poradę! ;)

    --
    Wojciech Bańcer