  • From: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>
    Subject: DG, Sprzedaz + informatyka?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 15 Nov 2004 07:31:12 +0100

    Witam,

    prowadze wlasna DG (KPiR, VAT), glownym profilem sa uslugi
    informatyczne (pisanie oprogramowania, konserwacja sprzetu), ale
    w GUS wpisalem sobie jeszcze sprzedaz (numer 52.48).
    Chodzilo mi o ew. sprzedaz komputerow. Teraz znajoma prosila mnie
    o uczestniczeniu w drobnej sprzedazy kosmetykow. Tzn ja mialbym
    kupowac je w hurtowni, a potem sprzedawac dalej dokladajac wlasna
    marze. Czy nie bedzie sie czepial?

    I jeszcze moze jedno krotkie. Pracujac na umowe o prace, jakby sie
    chcialo zalozyc wlasna DG, to zaklad i tak dalej placi caly ZUS, a
    samemu trzeba tylko zdrowotne placic (i tak potem odliczane od
    podatku). Czyli majac odpowiedni "urobek" na ZUS nie wydaje sie nic?

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.