  • 1. Data: 2004-09-09 00:30:45
    Temat: DG a koszta uzyskania przychodu a plan Hausnera
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    WItam,

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, co przed chwilą mówili w TVN24, ale czy to
    prawda, że ten osobnik chce zabrać koszty uzyskania przychodu??? Wszystkim
    firmom czy tylko wybranym? I jak uważacie - ma takie coś szanse przejść
    jakiekolwiek głosowania?

    Pzdr

  • 2. Data: 2004-09-09 08:58:37
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "ShadowFiend" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > WItam,
    >
    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ...
    Re : No chyba niezbyt wsłuchiwałeś się. Chodzi o KUP pracowniczy.
    AR

  • 3. Data: 2004-09-09 10:01:46
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    > Re : No chyba niezbyt wsłuchiwałeś się. Chodzi o KUP pracowniczy.
    > AR
    No to by rzeczywiście było możliwe ;-)