  • 1. Data: 2004-09-08 21:34:14
    Temat: faktura z usług turystycznych (szkolenie) jak wpisać w koszty
    Od: "Ryszard" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Witam serdecznie.

    Czy ktoś w normalnym języku (po polsku, po chłopsku)
    potrafi mi wyjaśnić zawiłości związane z art. 119 stawy z dnia 11.03.2004 r
    o VAT
    wyjaśnione (?) w http://www.gofin.pl/podp.php/211/840/43461/
    bo ja nic z tego niewiem oprócz tego że dostawca usługi nie podaje na
    fakturze
    podatku VAT.

    To jak ja mam wpisać w KPiR szkolenie z taką fakturą ?
    Brutto z faktury jako koszt ?
    Jakoś VAT wyliczyć (?) i wpisać netto w koszt, a obliczony VAT do VAT ?

    ciekawe to prawo.

    Pozdrawiam
    Rysiek S.