    From: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG a umowa o dzieło
    Date: Mon, 07 Oct 2002 11:50:36 +0200

    Witam,

    Szukałam porady w archiwach, ale tego, co znalażłam, nie potrafię
    odnieść do mojej sytuacji, a przynajmniej chcę się upewnić, czy dobrze
    mi się wydaje.
    Otóż mam jednoosobową DG, nie płacę VATu, zajmuję sie tłumaczeniami. Mam
    zawrzeć umowę o dzieło. I teraz - czy wystarczy, że wystawię rachunek i
    wpiszę to do kpir, czy, jak wyczytałam w archiwum, muszę wyliczać koszty
    i jeszcze inne rzeczy? Jak to zrobić? Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mi
    to objaśnił, albo wskazął gdzie w sieci można znaleźć w miare prosty
    opis postępowania - prosty, bo już jedna osoba próbowała mi to wyjaśnić,
    ale ona nie prowadzi DG i mi całkiem zamotała... :)

    Agnieszka
    --
    .-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.
    ) {_}^ )' Agnieszka Krysiak '( ^{_} (