  • 11. Data: 2005-02-19 19:55:39
    Temat: Re: DG a wynajem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:
    >+ > ...bo tylko podleganie (obowiązek zapłaty lub zwolnienie) pod VAT
    >+ > zwalnia z PCC...
    >+
    >+ Że jak? Chyba chciałeś napisać "między innymi"...

    ...no oczywiście... skąd wiesz ?? ;)

    >+ Natomiast co do tego, czy jest to "sprzedaż zwolniona" to mamy za mało
    >+ danych :)

    Powiem że owszem, ćwieka zabiłeś.
    Jak nikt nie skomentuje trzeba będzie za jakiś czas wyraźnie zapytać
    grupę ze stosownym subjectem.
    Bo ja tak sobie myślę że większość ma już ustawiona ukrywanie wątków
    w którym są więcej niż dwie twoje odpowiedzi do mnie lub vice versa :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-02-21 09:50:01
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502192053440.1136@athlon>,

    > Powiem że owszem, ćwieka zabiłeś.

    A bo przerobiłem. Czytałem ustawę w te i nazad i wyszło mi, że nie muszę
    strukturą - co najwyżej muszę podzielić kwity na te przed utratą
    zwolnienia i te po (zakładając, że sprzedaż przed utratą zwolnienia to
    "sprzedaż zwolniona" w rozumieniu ustawy, co dla mnie jest co najmniej
    dyskusyjne). I tu mi nagle Bogusław w wątku o Zielonkach wyjeżdża, że w
    takiej sytuacji struktura to automat, na dodatek brużdżąca jeszcze w
    następnych latach. A że do tej pory nie zauważyłem, żeby rzucał sobie
    tekstami na zasadzie "a bo tak na rynku mówią", to i próbuję dojść
    uzasadnienia.

    > Bo ja tak sobie myślę że większość ma już ustawiona ukrywanie wątków
    > w którym są więcej niż dwie twoje odpowiedzi do mnie lub vice versa :)

    Okrutnie depce to moją miłość własną (powinni mieć ustawione jako te
    najważniejsze do przeczytania :)), ale możesz mieć rację...

    --
    pozdrawiam
    Jarek