  • 1. Data: 2005-02-14 17:21:44
    Temat: Odsetki od kwoty brutto? Pilne!
    Od: Franka <z...@n...dojdzie.pl>

    Witam,

    mam problem z naliczeniem mi przez inwestora odsetek karnych za
    zwłokę. Prowadzę DG, wykonuję projekty. Wykonałam dla nich projekt z
    pewnym opóźnieniem. Wystawiłam fakturę, naliczyli mi odsetki karne za
    zwłokę tak, jak im policzył ich inwestor (temat przez nich baardzo
    opóźniony), na dokładkę od kwoty brutto ( z VAT). Chcę zrobić swoje
    wyliczenie, ale ponieważ nigdy tego nie robiłam, to mam wątpliwości.
    1. jak liczyć odsetki karne za zwłokę - w umowie mam określony
    procent za kazdy dzień zwłoki - ale czy liczę od kwoty netto, czy
    brutto?
    2. jak zmusić ich do uwzględnienia mojej umowy?
    Muszę to załatwić pilnie, bo jutro rano wyjeżdżam na 3 tyg.
    pozdrawiam,
    zmartwiona
    FrAnka
    mail: ruanna malpa os kropka pl