  • 1. Data: 2004-09-08 13:05:40
    Temat: DG + etat + Hausner
    Od: "SDD" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie, na ile prawdopodobne jest - na chwile obecna - podwyzszenie limitu
    wysokosci wynagrodzenia ze stosunku pracy, powyzej ktorego nie trzeba placic
    skladek z tytulu prowadzenia DG. Cos tam bylo mowione - w planie Hausnera - o
    podwyzszeniu tego limitu do wysokosci podstawy wymiaru skladek dla DG.
    Na ile jest prawdopodobne, ze taki chory przepis bedzie obowiazywal w przyszlym
    roku ?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2004-09-08 13:47:35
    Temat: Re: DG + etat + Hausner
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podwyzszeniu tego limitu do wysokosci podstawy wymiaru skladek dla DG.
    > Na ile jest prawdopodobne, ze taki chory przepis bedzie obowiazywal w

    56,4 %

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-09-08 14:20:03
    Od: s...@p...onet.pl

    > 56,4 %

    Ojjj - ja powaznie pytam, czy moze ktos sie orientuje, co sie z tym projektem -
    konkretnie z nowelizacja stosownych przepisow dotyczacych zbiegu tytulow do
    ubezpieczen spolecznych - dzieje...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2004-09-08 15:55:30
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    projektem -
    > konkretnie z nowelizacja stosownych przepisow dotyczacych zbiegu tytulow

    Dopóki to nie przejdzie co najmniej przez senat, to naprawdę jest li tylko
    zgadywanie... Przecież "najgenialniejsze" pomysły rodzą się w ławach
    poselskich, zwłaszcza tuż przed wyborami...

    Pzdr,
    BaLab