  • 1. Data: 2006-06-20 23:28:50
    Temat: DG + etat a skladki zus
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Witam!!
    Prowadze dzialalnosc, place pelne skladki zus i w najblizszym czasie
    zamierzam sie jeszcze zatrudnic na etat. Czy w takim przypadku bede placil
    tylko chorobowe?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2006-06-21 06:06:53
    Temat: Re: DG + etat a skladki zus
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    > Prowadze dzialalnosc, place pelne skladki zus i w najblizszym czasie
    > zamierzam sie jeszcze zatrudnic na etat. Czy w takim przypadku bede placil
    > tylko chorobowe?

    zdrowotne:)pozdr ania

  • 3. Data: 2006-06-21 06:41:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    tck wrote:

    > Prowadze dzialalnosc, place pelne skladki zus i w najblizszym czasie
    > zamierzam sie jeszcze zatrudnic na etat. Czy w takim przypadku bede
    > placil tylko chorobowe?

    Tylko zdrowotne. Pod warunkiem, że z UoP będziesz zarabiał co najmniej
    pensję minimalną (jeśli dobrze pamiętam to obecnie 899,10)

  • 4. Data: 2006-06-21 07:07:24
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

> [...]
    > Prowadze dzialalnosc, place pelne skladki zus i w najblizszym czasie
    > zamierzam sie jeszcze zatrudnic na etat. Czy w takim przypadku bede placil

    Jeśli wynagrodzenie z etatu nie będzie mniejsze niż najniższe, to
    będziesz płacić składkę zdrowotną, a nie chorobową.

  • 5. Data: 2006-06-21 07:44:04
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Jeśli wynagrodzenie z etatu nie będzie mniejsze niż najniższe, to
    > będziesz płacić składkę zdrowotną, a nie chorobową.

    no jasne ze zdrowotne... spiacy bylem;)
    nie bylem pewien czy w ta strone to zadziala- tzn ze mam juz dzialalnosc i
    pojde na etat.

    Dzieki wszystkim za rozwianie watpliwosci!!

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl