  • 1. Data: 2006-06-21 05:23:02
    Temat: Podatek od sprzedaży nieruchomości w 2007 r.
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy mam omamy, ale kilka dni temu w jednym z serwisów przemknęła mi
    informacja o planowanej przez Rząd zmianie w zakresie podatku od sprzedaży
    nieruchomości. Kilka godzin późnej nie mogłem już znaleźć tego niuisa, teraz
    też nie ...

    Zamiast 10% podatku od rynkowej warotści nieruchomości (przychodu), jak
    obecnie, z wiadomą możliwośćią zwolnienia, miałoby to być 19% od kwoty dochodu,
    bez możliwości zwolnienia. Czy to była propozycja, która padła i się nie
    pojawiła, czy ktoś nad tym poważnie pracuje ?

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 2. Data: 2006-06-21 07:26:30
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży nieruchomości w 2007 r.
    Od: "\\n" <...@...xy>

    http://podatki.onet.pl/1342976,1,0,wiadomosci.html

  • 3. Data: 2006-06-21 15:03:30
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    e-kran napisał(a):

    > Czy to była propozycja, która padła i się nie
    > pojawiła, czy ktoś nad tym poważnie pracuje ?

    http://www.google.com/url?sa=D&q=http://bip.mf.gov.p
    l/_files_/bip/bip_projekty_aktow_prawnych/pb/pit_5_0
    6_2006druk.pdf

    lub w skrócie: http://miniurl.pl/pit_5_06_2006

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~