  • 1. Data: 2005-03-16 10:43:40
    Temat: DG i kożystanie z prywatnego samochodu
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Mając działalność i prywatny samochód którym się poruszam dla celów
    działalności.
    Czy moge sobie coś odliczać, paliwo, remonty itp.
    VAT-u wiem że nie moge. Jestem na KPiR.

    FAST-NET
    Michał SZ.

  • 2. Data: 2005-03-16 12:57:04
    Temat: Re: DG i kożystanie z prywatnego samochodu
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Wed, 16 Mar 2005 11:43:40 +0100 "Michal S."

    Wezmę przykład z innych i podsunę:

    http://groups.google.pl/groups?q=kilometr%C3%B3wka&h
    l=pl&lr=lang_pl&sa=N&tab=wg

    Pozdrawiam,
    Piotr A. Dybczyński (KPiR bez VAT)

  • 3. Data: 2005-03-16 15:57:03
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-16, Piotr A. Dybczyński <d...@a...edu.pl> wrote:
    > W liście nadanym Wed, 16 Mar 2005 11:43:40 +0100 "Michal S."

    > Wezmę przykład z innych i podsunę:
    >
    > http://groups.google.pl/groups?q=kilometr%C3%B3wka&h
    l=pl&lr=lang_pl&sa=N&tab=wg
    Tak z Ciekawości - dlaczego VAT'u nie można odliczyć od paliwa ??
    Podstawowy nabytek każdej firmy z samochodem a tutaj w ustawie taki coś ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-03-17 07:31:37
    Od: Black Peter <b...@w...o2.pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Tak z Ciekawości - dlaczego VAT'u nie można odliczyć od paliwa ??
    > Podstawowy nabytek każdej firmy z samochodem a tutaj w ustawie taki coś ..

    Mozna ale od samochodow ciezarowych (wedlug odpowiednich wzorow) :)

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 5. Data: 2005-03-17 13:54:36
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > Tak z Ciekawości - dlaczego VAT'u nie można odliczyć od paliwa ??
    Żeby można wyssać z przedsiębiorców kolejną kasę..
    Sprawdź ile darowujesz MF rocznie nie odliczając VATu od PB :(

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/