  • 1. Data: 2005-03-16 12:12:03
    Temat: Odszkodowanie ,podatek a PIT
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    witam
    ....pracodawca zwolnił mnie, przegrał sprawę w sadzie , zapłacił
    odszkodowanie , zapłacił od razu 19% podatku i wykazał to w PIT 11/8B wraz z
    moimi dochodami.Zrobił słusznie czy też powinien dać mi osobną informację o
    zapłaconym 19% podatku od odszkodowania.Jest to jakaś forma ryczałtu i czy
    powinna się znaleźć na PIT 11. Zawyża mi to wspólne rozliczenie z małżonką
    na PIT 37.Proszę o poradę
    Serdeczności

    --
    _______________________
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2005-03-16 21:41:16
    Temat: Re: Odszkodowanie ,podatek a PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005, J&B wrote:

    >+ Proszę o poradę

    ...zawęziłeś sobie listę tych co mogą odpowiadać.
    A mnie ręka swędziała... ;)

    >+ Serdeczności

    ...wzajem :)
    Ale piszę poważnie... - Gotfryd

  • 3. Data: 2005-03-17 01:01:04
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    > ...zawęziłeś sobie listę tych co mogą odpowiadać.
    > A mnie ręka swędziała... ;)
    witam
    ...a tak coś bliżej?
    serdeczności

  • 4. Data: 2005-03-18 09:28:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Mar 2005, J&B wrote:

    >+ ...a tak coś bliżej?

    *porady* zastrzeżone są dla osób posiadających stosowne uprawnienia
    formalne :) Co innego jak chodzi o dyskusję czy wyrażenia swojego
    zdania - tego chyba dotąd nie zabroniono pod drakońskimi karami :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)