    From: <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG kwota zwolniona od podatku
    Date: Tue, 1 Oct 2002 21:29:13 +0200

    Od miesiaca mam zarejestrowana DG, moj przychod za wrzesien to kole 1100 zl.
    Czytam wlasnei, ze jest cos takiego, jak kwota zwolniona od podatku (2727
    zl).Jak to dziala? Czy to znaczy, ze nic nie place urzedowi skarbowemu,
    dopoki nie przekrocze tejze kwoty? (za piękne, zeby bylo prawdziwe!) Czy tez
    place, a potem sobie cos w sotunku rocznym odliczam? Albo moze w ogole sie
    nie lapie na to, bo jako osoba fizyczna mam dochod z umowy o dzielo (500
    zl). No ale za to zatrudniajaca mnie szkola odprowadzila podatek, wiec na
    zdrowy rozum to co innego. Jako firma osiagnelam swoj pierszy dochod. Innymi
    slowy, powiedzcie ludzie, jak ma sie rozliczyc z tej kwoty, bo bede to robic
    pierwszy raz w zyciu. Z gory dzieki!
    verisa