  • Data: 2010-10-24 21:11:13
    Temat: DG - naiwne pytania początkującego
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, planuję w niedługim czasie rozpocząć DG. Mam w związku z tym parę pytań,
    które mogą się wydawać banalne. Dla mnie jednak nie są, mając na uwadze fakt, że
    często prawo potrafi nieźle zaskakiwać swoją absurdalnością..

    Ale ok, do rzeczy:

    Zakładając że nie będę miał żadnych innych dochodów poza tymi z DG, to czy jeśli
    zarobię np 1000zł (po opłaceniu podatków, ZUS), to czy będę mógł:

    A) wykorzystać te pieniądze _JEDYNIE_ na wydatki wewnątrzfirmowe (np zakup
    surowca do wytworzenia kolejnego egzemplarza do sprzedania)

    B) czy też będę mógł dowolnie te pieniądze wydawać - np pójść do banku, wziąć np
    800zł i kupić potem chleb, masło, mleko,.. itp.. ?

    Jeli to opcja B. to czy mam ewidencjonować to że kupiłem małso, mleko, bilet do
    kina, z pieniędzy z konta firmowego ?
    Przy okazji: czy z konta firmowego mam przelewać na konto osobiste, czy też mogę
    bezpośrednio z konta firmowego wypłacać pieniążki na życie ?

    Pozdrawiam
    M.