  • 1. Data: 2007-06-13 08:49:39
    Temat: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: "Paweł K" <k...@...apa.com.pl>

    Witam,
    Czy przy jednoosobowej działalnosci gospodarczej w pieczatce jest wymagane
    podanie obok nazwy firmy imienia i nazwiska?
    Czy tylko wystarczy ze bedzie sama nazwa firmy adres nip i regon
    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2007-06-13 09:35:25
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł K" <k...@...apa.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podanie obok nazwy firmy imienia i nazwiska?
    > Czy tylko wystarczy ze bedzie sama nazwa firmy adres nip i regon

    Przy DG sama nazwa juz zawiera imie i nazwisko wiec chyba sprawa jasna.
    Generalnie zalezy do czego Ci ta pieczatka ma sluzyc. Jesli do spraw
    urzedowych to imie i nazwisko tez jest wymagane. Do innych celow mozesz
    sobie zrobic pieczatke bez imienia i nazwiska.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 3. Data: 2007-06-13 12:56:11
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ewka wrote:
> [...]
    > urzedowych to imie i nazwisko tez jest wymagane. Do innych celow mozesz
    > sobie zrobic pieczatke bez imienia i nazwiska.

    Pytanie dodatkowe - ciekawostka, co się dzieje, jak prowadzący DG
    zdecyduje się, że nie chce nazwy poza imieniem i nazwiskiem?

    Jakub

  • 4. Data: 2007-06-13 14:26:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 13 czerwca 2007 14:56
    (autor Jakub Danecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f4ophb$kht$1@inews.gazeta.pl>):

    > Pytanie dodatkowe - ciekawostka, co się dzieje, jak prowadzący DG
    > zdecyduje się, że nie chce nazwy poza imieniem i nazwiskiem?

    Nic się nie dzieje? Wkurwia tylko sprzedawców niektórych :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 5. Data: 2007-06-13 15:16:26
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Wrak Tristana wrote:
    > Nic się nie dzieje? Wkurwia tylko sprzedawców niektórych :D

    Widzisz, nie. Mnie w urzędzie miasta powiedzieli, że nazwa firmy będzie
    taka, jak ja, a ponieważ jaą trzeba podawać, więc będę się musiał
    podpisywać/stemplować np. "Jan Kowalski Jan Kowalski". Głupie nie?
    Dlatego wymysiłem cokolwiek w nazwie, żeby było. Nie mam pewności tylko,
    czy to prawda.

    Jakub

  • 6. Data: 2007-06-13 16:01:21
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-06-2007 o 17:16:26 Jakub Danecki <j...@d...net>
    napisał(a):

> [...]
    > podpisywać/stemplować np. "Jan Kowalski Jan Kowalski". Głupie nie?
    > Dlatego wymysiłem cokolwiek w nazwie, żeby było. Nie mam pewności tylko,

    Bzdura, w UM sobie mogą mówić

  • 7. Data: 2007-06-13 17:44:28
    Od: <s...@a...pl>

    > Nic się nie dzieje? Wkurwia tylko sprzedawców niektórych :D

    Ja tak mam :) Imię i nazwisko - w tej kolejności...
    Czasami niektórzy tego nie rozumieją, miałem też spore problemy z
    rejestracją domeny .eu, bo jakiś tam zagramaniczny registrant nie mógł
    zrozumieć, jak to firmą może być imię i nazwisko. Ale sie udało

  • 8. Data: 2007-06-13 17:46:49
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > podpisywać/stemplować np. "Jan Kowalski Jan Kowalski". Głupie nie?
    > Dlatego wymysiłem cokolwiek w nazwie, żeby było. Nie mam pewności tylko,

    Przeczytaj art. 43 Kodeksu Cywilnego. Wszystko się wówczas Ci wyjaśni i
    wszystko zrozumiesz - te artykuły są napisane zrozumiałym językiem :) po
    polsku!

  • 9. Data: 2007-06-14 10:56:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 13 czerwca 2007 19:44
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f4padq$pqk$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > rejestracją domeny .eu, bo jakiś tam zagramaniczny registrant nie mógł
    > zrozumieć, jak to firmą może być imię i nazwisko. Ale sie udało

    Tylko po co? To wg mnie takie samo szaleństwo jak nazwanie przedsiębiorstwa

    Blacharstwo. Mechanika. Lakiernictwo. Diagnostyka Pojazdowa. Jan Kowalski

    a mam takiego klienta :D Przedsiębiorstwo powinno mieć nazwę. Krótką i
    zwartą... I najlepiej neutralną :D A jak za kilka lat wejdziesz na
    giełdę :D to nazwisko zniknie i zostanie nazwa.

  • 10. Data: 2007-06-14 11:12:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wrak Tristana wrote:

    > A jak za kilka lat wejdziesz na
    > giełdę :D to nazwisko zniknie i zostanie nazwa.

    A dlaczego ma znikać nazwisko?
    Całkiem sporo popularnych nazw firm, to właśnie nazwiska.