  • 11. Data: 2007-06-14 11:33:35
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia -06-2007 o 13:12:01 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > A dlaczego ma znikać nazwisko?
    > Całkiem sporo popularnych nazw firm, to właśnie nazwiska.

    Kwestia mentalności, jedni chcą uniknąć nawiska jak zarazy,
    inni są dumni że fimrują nazwiskiem.
    Ja na początku prowadzenia DG też niezbyt lubiłem
    moje ALFA Jan Kowalski, ale teraz coraz bardziej jestem
    z tego zadowolony że firmuję swój biznes - i coraz bardziej
    sceptycznie patrzę na DG w których prowadzący ukrywa swoje
    personalia/status prawny,
    czylli wszelkie MAREXY, TRADEXY, POLKEFIRY i inne, bez dopiska sp.zoo
    sp.j Jan Kowalski i ska, s.c. Jan KOwalski i ska czy samego Jak Kowalski

  • 12. Data: 2007-06-14 12:01:42
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 13:12
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f4r82c$kju$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > A dlaczego ma znikać nazwisko?

    Bo w SA nazwisko nie jest już firmą?

    > Całkiem sporo popularnych nazw firm, to właśnie nazwiska.

    No tak, ale w sensie ,,przerobiliśmy nazwisko na firmę''

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 13. Data: 2007-06-14 12:12:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 13:33
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.ttws19z3ipkhj4@unk>):

> [...]
    > Ja na początku prowadzenia DG też niezbyt lubiłem
    > moje ALFA Jan Kowalski, ale teraz coraz bardziej jestem
    > z tego zadowolony że firmuję swój biznes

    Do czasu.... Poza tym, poza Janem Kowalskim budujesz markę ALFA. Na rynku
    liczy się marka. Był Jobs, nie było Jobsa, jest Jobs a Dżabłuszko to samo.
    Był Biluś jest Łysy Ćpun, a Mikry Miętki ten sam.

    Jak masz stragan z truskawkami to ci jedno. Jeśli jednak budujesz większe
    przedsiębiorstwo, to może zostaniesz kiedyś zoo lub sa. Może przejmie je
    Twój syn?

    Poza tym dziwnie brzmi ,,Dzień dobry, jestem Wacław Niezamężny
    przedstawiciel firmy Jan Kowalski.''

    Owszem, nazwiska funkcjonują w przemyśle, ale raczej w przypadku znanych
    projektantów lub czegoś z okolic mody.

> [...]
    > czylli wszelkie MAREXY, TRADEXY, POLKEFIRY i inne, bez dopiska sp.zoo
    > sp.j Jan Kowalski i ska, s.c. Jan KOwalski i ska czy samego Jak Kowalski

    Ano ukrywają, bo DG OF brzmi niepoważnie.... A do zoo czy sa nie mają prawa.

  • 14. Data: 2007-06-14 13:03:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 14:12:09 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    > przedstawiciel firmy Jan Kowalski.''
    >
    > Owszem, nazwiska funkcjonują w przemyśle, ale raczej w przypadku znanych

    Cukiernia Gruszecki, wydawca Pruszyński, Kulczyk (w sumie nie wiem czym
    się zajmuje oprócz chodzenia po komisjach :D ) , nie mówiąc już o
    Daimlerach, Benzach, panu Mistubishi, panu Toyoda ...

    to tylko kilka nazwisk które mi teraz przyszły do głowy.

    Nic nie przeszkadza żeby z firma zmieniała nazwy Jan Kowalski=>Kowalski
    sp. z o.o. => Kowalski Holding S.A :)

    p. m.

  • 15. Data: 2007-06-14 13:14:21
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Wrak Tristana pisze:

    > Do czasu.... Poza tym, poza Janem Kowalskim budujesz markę ALFA. Na rynku
    > liczy się marka. Był Jobs, nie było Jobsa, jest Jobs a Dżabłuszko to sam.

    Marka to małe piwo. Zobacz ile w ciągu ostatnich lat w kraju było
    przykładów zmian marki.

  • 16. Data: 2007-06-14 15:26:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 13 Jun 2007 12:56:11 +0000 (UTC), "Jakub Danecki"
    <j...@d...net> wrote:

    > Pytanie dodatkowe - ciekawostka, co się dzieje, jak prowadzący DG
    >zdecyduje się, że nie chce nazwy poza imieniem i nazwiskiem?
    Nic sie nie dzieje :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 17. Data: 2007-06-14 15:54:39
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 15:03
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Cukiernia Gruszecki,

    Nie znam :D

    > wydawca Pruszyński,

    No oni to jakoś historycznie po jakimś pradziadku wzięli.

    > Kulczyk (w sumie nie wiem czym
    > się zajmuje oprócz chodzenia po komisjach :D ) ,

    Ano :D

> [...]
    >
    > to tylko kilka nazwisk które mi teraz przyszły do głowy.
    >
    > Nic nie przeszkadza żeby z firma zmieniała nazwy Jan Kowalski=>Kowalski

    Pewnie tak... Może ja inaczej patrzę, bo z definicji nienawidzę nazwisk. Wg
    mnie powinny być zlikwidowane. Do identyfikacji człowieka służy NIP a
    nazwiska są dziwną pozostałością po średniowieczu.

  • 18. Data: 2007-06-14 21:04:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Bo w SA nazwisko nie jest już firmą?

    Nie ma zakazu, przynajmniej w takich przypadkach.
    Patrz art.43[8].3 KC, przykład: Wedel.

    > No tak, ale w sensie ,,przerobiliśmy nazwisko na firmę''

    No i nie zniknęło!

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2007-06-14 21:06:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Ano ukrywają, bo DG OF brzmi niepoważnie....

    ???
    Chyba jesteś niepoważny.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2007-06-14 21:22:08
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >Do identyfikacji człowieka służy NIP a
    > nazwiska są dziwną pozostałością po średniowieczu.

    A może PESEL, REGON, nr dowodu osobistego, książeczki wojskowej, legitymacji
    ubezpieczeniowej, itp ?

    Adolf kazał numerować podludzi i był lament.

    Teraz jesteśmy numerem kilkucyfrowym.
    Za kilka lat dostaniemy czip do łba z numerem tysiąc cyfrowym ?
    Wielki Brat czuwa