  • 1. Data: 2007-06-12 20:26:35
    Temat: Koszt aktu notarialnego itp.
    Od: "KAT" <t...@i...pl>

    Pomozcie prosze, juz mnie glowa boli od przegladania www i roznych grup, nie
    mam jasnosci co do ogolnego kosztu wszystkich tych zlodziejskich oplat,
    ktore pobieraja notariusz, sad i Bog wie kto jeszcze.
    Chodzi o mieszkanie kupione od developera za cena 166000 zl. Calosc zostala
    skredytowana. Teraz trzeba zainteresowac sie aktem, hipoteka itp. Czy ktos
    wie, ile obecnie tak pi razy drzwi wyniosa te koszty? Liczylem roznymi
    kalkulatoriami, ale wychodza mi bardzo rozbiezne kwoty. Bede wdzieczny za
    pomoc.

    Pozdrawiam
    Max

  • 2. Data: 2007-06-13 22:10:48
    Temat: Re: Koszt aktu notarialnego itp.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "KAT" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktos wie, ile obecnie tak pi razy drzwi wyniosa te koszty? Liczylem
    > roznymi kalkulatoriami, ale wychodza mi bardzo rozbiezne kwoty. Bede

    2000 zł opłaty notarialne (razem z wnioskiem do sądu),
    około 200-300 zł za wypisy (takie akty potrafią mieć i po 7-8 stron), tak
    więc każda strona aktu kosztuje Cię 7,32 zł x ilość wypisów (jeśli mnie
    skleroza nie myli, to w tego typu umowie chyba jest ich 5)
    przy zakupie od developera, który wystawia fakturę VAT, PCC nie pobiera się,
    260 zł opłaty sądowe

    Razem około 2.500 zł ( +/- 100 zł głownie zależne od opłaty za wypisy)

  • 3. Data: 2007-06-13 22:15:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    tytułem uzupełnienia

    > 2000 zł opłaty notarialne (razem z wnioskiem do sądu),

    Dokładnie 2122,80 zł razem z VAT-em

> [...]
    > się,
    > 260 zł opłaty sądowe
    >
    > Razem około 2.500 zł ( +/- 100 zł głownie zależne od opłaty za wypisy)
    Czyli około 2.600 zł