  • 1. Data: 2005-04-25 18:07:38
    Temat: DG ryczalt i rozliczenie roczne?
    Od: "misiek" <m...@f...pl>

    Zalozenie
    Mam dzialanosc gospodarcza opodatkowana wg RYCZALTU
    Zalozmy ze wykonaywalem te dzialanosc placac 8% podatku
    Teraz dochodzi do rozliczenia rocznego i wpisuje sobie
    dochod z tej dzialanosi i odpworwadzony podatek ....
    a idac dalej i tak musze policzyc podatek we wlasciwej skali czyli doplace
    do tych 8% reszte az do poziomu skali ....
    czy ja dobrze mysle czy nie?

  • 2. Data: 2005-04-25 19:13:00
    Temat: Re: DG ryczalt i rozliczenie roczne?
    Od: "pieg" <s...@p...TOTEZonet.pl>

    Użytkownik "misiek" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a idac dalej i tak musze policzyc podatek we wlasciwej skali czyli doplace
    > do tych 8% reszte az do poziomu skali ....

    Witam,
    Ryczalt od przychodow ewidencjonowanych?? Ostateczny termin zlozenia
    rozliczenia rocznego za 2004 rok minal 31 stycznia tego roku.
    A jezeli chodzi o Twoje pytanie, to placisz 8% podatku, skala jest
    zarezerwowana dla tych, ktorzy rozliczaja sie na zasadach ogolnych. Ty
    jestes na RYCZLCIE i placisz podatek wg stawki ryczaltowej jaka obowiazuje
    dla wykonywanego przez Ciebie rodzaju dzialalnosci.
    Pozdrawiam
    pieg

  • 3. Data: 2005-04-26 21:30:59
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "misiek" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz dochodzi do rozliczenia rocznego

    Chlopie. Rozliczenie roczne to Ty (mam nadzieje) zlozyles do konca stycznia.
    Teraz zadnego rozliczenia nie skladasz!!!! - chyba, ze masz inne dochody
    (renta, praca), wtedy wypelniasz PIT-37 tak jakbys zadnej dzialalnosci nie
    mial...

    Pozdrawiam
    SDD