  • 1. Data: 2005-04-25 16:17:21
    Temat: VAT od środków trwałych - HELP
    Od: "Agnieszka" <a...@a...onet.pl>

    Prowadzę firmę internetową i jak wiadomo przez krótki okres czasu te usługi
    były zwolnione z VAT-u. Od marca to sie zmieniło. W okresie zwolnienia
    zakupiłam środek trwały i jak ustawa nakazywała odliczałam 1/5 VATu w skali
    roku. Teraz sytuacja sie zmieniła bo usługi te są opodatkowane i nie wiem co
    mam teraz zrobić z tym VAT-em którego jeszcze nie rozliczyłam. Czy mam w
    deklaracji odliczyć cały VAT który mi pozostał czy dalej sukcesywnie co
    miesiąc go odliczać. Naprawdę nie wiem co mam z tym fantem zrobić. Pomóżcie
    !

    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-05-02 21:25:16
    Temat: Re: VAT od środków trwałych - HELP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Apr 2005, Agnieszka wrote:

> [...]
    >+ deklaracji odliczyć cały VAT który mi pozostał czy dalej sukcesywnie co
    >+ miesiąc go odliczać. Naprawdę nie wiem co mam z tym fantem zrobić.

    Zeznaję iż opis jest nieźle zakręcony...
    Wytłumacz ty nam:
    1. jakim prawem odliczałaś VAT w okresie kiedy ST służył sprzedaży
    *zwolnionej* ??
    2. skąd wzięłaś koncept żeby odliczać coś *miesięcznie* ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-05-03 00:20:19
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > *zwolnionej* ??
    > 2. skąd wzięłaś koncept żeby odliczać coś *miesięcznie* ??

    zakręcone to mało napisane... coś, ktoś słyszał o strukturze
    negocjonowanej z naczelnikiem US tylko ta sprzedaż zwolniona,
    tylko była ?, nie chcę być wróżką... !

    pozdr. Darek SP2BZW